Κατασκευάστηκε λίγα χρόνια μετά την ίδρυση του ελληνικού κράτους από τη γαλλική εταιρεία Societe Anonyme Internationale de construction et d' enterprise des Traneaux Publiques με σχέδια του Γάλλου αρχιμηχανικού A. Cotteland και η κατασκευή της κράτησε τέσσερα χρόνια, από το 1892 έως το 1896.
Πρόκειται για μια πέτρινη θολωτή οδογέφυρα τη μεγαλύτερη της Ελλάδας με ακτίνα κύκλου 165,84 μέτρα και τόξο σχεδόν 40 μοιρών. Πάνω της φέρει ράγες της σιδηροδρομικής γραμμής Μύλων - Καλαμάτας και έχει χαρακτηριστεί διατηρητέο μνημείο νεότερης αρχιτεκτονικής.
πληροφορίες από: http://www.newsbomb.gr
το τρένο διέρχεται από τη γέφυρα στο Μάναρη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου